Skip to content

Kontrola wyrobów tytoniowych w ramach umowy o urzędzie nadrzędnym z 1998 r ad 5

4 miesiące ago

518 words

Na przykład dwaj rzecznicy prawni, najbardziej zaangażowani zarówno w globalne porozumienie, jak i MSA – Christine Gregoire of Washington i Michael Moore z Missisipi – oraz eksperci ds. Kontroli tytoniu, tacy jak ekonomista Ken Warner z University of Michigan, życzą sobie, aby państwa były bardziej zaangażowane w kontrolę tytoniu. W słowach Moore a: Nazywam to moralną zdradą. Przegranymi są ludzie w stanach, w których ustawodawcy postanowili wydać pieniądze na deficyty budżetowe zamiast długoterminowych inwestycji w zdrowie. 24 Niektórzy widzieli przemysł tytoniowy jako oczywistego zwycięzcę. Na przykład Myers powiedział w wywiadzie, że rozstrzygnięcie najpoważniejszego zagrożenia związanego z postępowaniem sądowym, z jakim kiedykolwiek miał do czynienia przemysł, na warunkach, które miały niewielki wpływ na to, jak prowadzi on swoją działalność i za cenę, którą mógł przenieść na swoich konsumentów, Było dobrodziejstwem dla branży. Glantz w wywiadzie dodał jeszcze ciemniejszy obraz: Prawdopodobnie branża tytoniowa wygra w dłuższej perspektywie, głównie ze względu na sekurytyzację pieniądza wywierającego presję na państwa, aby utrzymały konsumpcję tytoniu, aby spłacić swoje obligacje .
Glantz i Joseph Califano, Jr., były sekretarz ds. Zdrowia, edukacji i opieki społecznej, a obecnie przewodniczący Narodowego Centrum ds. Nałogów i Nadużywania Substancji na Uniwersytecie Columbia, są sceptyczni co do tego, że Kongres kiedykolwiek uchwali globalne ustawodawstwo dotyczące rozliczeń. MSA wynika z porażki Kongresu USA i większości legislatur państwowych, które wykonały swoją pracę , powiedział Califano w wywiadzie. Rezultat: pieniądze przeznaczane są na zamknięcie deficytów budżetowych, a nie na powstrzymywanie dzieci przed paleniem i pomaganie dorosłym, którzy są uzależnieni. W sumie jednak uważam, że jesteśmy daleko lepsi od MSA niż bez niej, ponieważ alternatywa nie była niczym z Kongresu, który kontynuuje dążenie do interesów tytoniu.
Federalna, stanowa i lokalna polityka kontroli wyrobów tytoniowych
Tabela 1. Tabela 1. Polityki kontroli tytoniu. Dla decydentów istnieją trzy sposoby zmniejszenia szkód spowodowanych użyciem tytoniu: zapobieganie inicjacji, zachęcanie do rzucenia palenia i ograniczenie narażenia na bierne palenie. Wszechświat polityki kontroli tytoniu obejmuje szeroki zakres interwencji, które miały różną i często niesprawdzoną skuteczność39 (tabela 1). Jak podsumowano w 2000 r. W raporcie generalnego chirurga na temat ograniczenia używania tytoniu, hierarchia skuteczności jest trudna do skonstruowania . 19 To powiedziawszy, dowody wydają się najsilniejsze ze względu na wpływ podatków od wyrobów tytoniowych34 oraz na prawodawstwo promujące czyste powietrze w pomieszczeniach. 58 Po części , odzwierciedla to łatwość mierzenia tych skutków – podatki są pobierane lub nie, palenie jest zakazane w biurach, restauracjach i barach – w porównaniu z takimi interwencjami, jak hrabstwo. Przyznając, mogą istnieć czynniki łagodzące, takie jak stopień w jakim przemyt papierosów obniża ceny sprzedaży lub w jakim stopniu egzekwowane są przepisy promujące czyste powietrze w pomieszczeniach. Ale takie czynniki bledną obok zmiennej implementacji, na przykład, wysiłków countermarketingowych (jakość reklam, częstotliwość, z jaką są nadawane, oraz odbiorców, do których są kierowani)
[podobne: ambrisentan, Corsodyl, polyporus ]
[więcej w: amarantus ekspandowany co to znaczy, niezgodna cd, silgard cena ]

0 thoughts on “Kontrola wyrobów tytoniowych w ramach umowy o urzędzie nadrzędnym z 1998 r ad 5”

  1. [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: psycholog dziecięcy poznań[…]

  2. [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: tłumacz angielski Warszawa[…]