Skip to content

Kontrola wyrobów tytoniowych w ramach umowy o urzędzie nadrzędnym z 1998 r ad 7

2 miesiące ago

646 words

15 Pięć stanów – Kalifornia, Nowy Jork, Delaware, Connecticut i Maine – zakazało palenia w zasadniczo wszystkich miejscach publicznych, w tym na stanowiskach pracy, w restauracjach i barach. (Ustawodawstwo stanu Massachusetts przyjęło podobne ustawodawstwo, a gubernator Mitt Romney ogłosił zamiar podpisania ustawy, gdy dotrze ona do jego biurka, na początku 2004 r.) Kolejne 32 państwa nałożyły częściowe ograniczenia na palenie. Ponad 1600 powiatów i gmin uchwaliło przepisy promujące czyste powietrze w pomieszczeniach (Hallett C, Amerykanie dla praw osób niepalących: komunikacja osobista). Coraz częściej państwa stają się polami walki o prawodawstwo promujące czyste powietrze w pomieszczeniach; 20 państw uchwaliło takie przepisy, aby wywłaszczyć starania lokalnych społeczności o wprowadzenie bardziej rygorystycznych przepisów dotyczących czystego powietrza niż te wymagane przez (zazwyczaj stosunkowo słabe) ustawy państwowe (Hallett C, Americans for Nonsmokers Rights: personal communication). Próby Administracji Bezpieczeństwa i Higieny Pracy mające na celu kontrolę dymu tytoniowego w miejscu pracy w całym kraju zostały pokonane w 2001 r., Po długiej kampanii prowadzonej przez przemysł tytoniowy66. Wsparcie programów zaprzestania palenia
Z 46 milionów palaczy w Stanach Zjednoczonych 70 procent chciałoby rzucić palenie, ale każdego roku mniej niż 5 procent tych palaczy jest w stanie odejść bez pomocy67. Szanse pomyślnego rzucenia palenia mogą być podwojone, a nawet trzykrotnie, jeśli doradztwo, stosuje się terapię zastępczą nikotyną oraz leczenie takimi lekami, jak bupropion.68 Ponieważ rząd płaci połowę wszystkich wydatków na zdrowie w Stanach Zjednoczonych, polityka w zakresie płatności znacząco wpływa na praktyki związane z zaprzestaniem palenia tytoniu. Medicaid obejmuje niektóre usługi i terapię farmakologiczną w celu wsparcia zaprzestania palenia w 34 stanach, ale badanie z 2001 roku na 2 z tych państw wykazało, że tylko niewielki odsetek pacjentów i usługodawców był świadomy ich zasięgu69. Medicare nie obejmuje jeszcze leków na receptę, ani czy przewiduje odrębną opłatę za poradnictwo w zakresie ambulatoryjnego palenia tytoniu. Pokrycie programów rzucania palenia dla pracowników federalnych jest również nieregularne. Ani wojsko, pomimo swojej historii udzielania darmowych papierosów żołnierzom, ani Indyjska Służba Zdrowia, która zapewnia opiekę zdrowotną ludności palącej ciężko, opracowała kompleksowy program identyfikacji i leczenia palaczy.
Veterans Health Administration (VHA) jest gotowa służyć jako modelowy system opieki zdrowotnej dla zaprzestania palenia. Wśród weteranów wskaźnik palenia tytoniu jest wyższy niż w ogólnej populacji, 33 procent w porównaniu z 23 procentami, a weterani są również cięższymi palaczami. Wśród weteranów wojny w Wietnamie, palenie tytoniu wynosi 47 procent. 70 W 1997 r. VHA nakazał, aby weterani opieki w swoim systemie byli pytani o palenie i doradzali palaczom. Następnie zgłaszany odsetek weteranów zapytanych o palenie wzrósł z 49 procent w 1996 r. Do 95 procent do 1999 r., A zgłaszany odsetek palących poradników wzrósł z 33 procent w 1996 r. Do 93 procent do 1999 r. 70 Stawki te są znacznie wyższe niż stawki wśród członków prywatnego planu zdrowia, który według doniesień uzyskał najlepszą wydajność (68 procent palaczy otrzymało porady, aby rzucić palenie), zgodnie z opinią Krajowego Komitetu ds. Zapewnienia Jakości.71 Tylko 38 procent wszystkich palaczy objętych Medicare, którzy byli hospitalizowani w wyniku ostry zawał mięśnia sercowego w 2000 i 2001 roku otrzymał poradnictwo na temat zaprzestania palenia tytoniu, w porównaniu z 62 procentami podobnych pacjentów w ośrodkach VHA w 2000 roku. 72 Mniej niż połowa palaczy otrzymujących opiekę z VHA otrzymała jednak terapię lekową, aby pomóc w rzuceniu palenia, odzwierciedlając zmienne zasady zasięgu lokalnego.70
Telefoniczne linie rzucania palenia , które są dostępne w 32 stanach i są dostępne w całym kraju za pośrednictwem American Cancer Society i National Cancer Institute, znacznie zwiększają prawdopodobieństwo rzucenia palenia, szczególnie, gdy linie rzucone mogą zapewnić osobistą interakcję z dzwoniącymi
[przypisy: Mimośród, diklofenak, busulfan ]
[hasła pokrewne: womp łódź, grodek świnoujście, tranksene ]

0 thoughts on “Kontrola wyrobów tytoniowych w ramach umowy o urzędzie nadrzędnym z 1998 r ad 7”