Skip to content

Kontrola wyrobów tytoniowych w ramach umowy o urzędzie nadrzędnym z 1998 r cd

2 miesiące ago

577 words

Po tym czasie płatności będą nadal opierać się na wielkości sprzedaży papierosów we czterech spółkach. Ponieważ rzecznicy generalni nie mają autorytetu nad wydatkami państwa, MSA milczała, jeśli chodzi o sposób, w jaki państwa będą wydawały swoje fundusze. Rzeczywiście, z wyjątkiem utworzenia przez MSA Amerykańskiej Fundacji Dziedzictwa dla edukacji publicznej i innych działań związanych z kontrolą tytoniu, który miał być wspierany przez co najmniej pięć lat kosztem około 1,7 miliarda USD, żadne środki nie zostały zarezerwowane przez osada. Niemniej jednak w czasie ugody wiele państw zadeklarowało chęć wykorzystania funduszy, aby pokryć koszty związane z chorobą wywołaną przez palenie tytoniu24. Ponadto MSA wymagała rozwiązania Instytutu Tytoniu i innych organizacji promujących przemysł, zabroniona reklama skierowana do młodych ludzi (np. wykorzystanie postaci z kreskówek, takich jak Joe Camel i reklama na billboardach), i pozwoliła na szerokie rozpowszechnianie dokumentów branżowych, które wcześniej były przechowywane w tajemnicy.21,25-28 Ograniczenia
Wiele elementów kontroli tytoniu, które były częścią ogólnego ugody, zostało usuniętych z MSA; Obejmowały one przyznanie FDA jurysdykcji nad tytoniem, wzmocnione ostrzeżenia na opakowaniach wyrobów tytoniowych, ściślejsze egzekwowanie przepisów zakazujących sprzedaż tytoniu osobom nieletnim oraz mocne przepisy wspierające czyste powietrze w pomieszczeniach26. MSA zawierał również język, który później utrudniał wysiłki zmierzające do ograniczenia użycia tytoniu. Na przykład większość funduszy dla Fundacji American Legacy wygasła po pięciu latach, ponieważ fundusze zależały od czterech rozliczających się firm tytoniowych utrzymujących udział w krajowym rynku papierosów o wartości co najmniej 99,05 procent. 28 Z perspektywy czasu ten odsetek prawdopodobnie oparte na błędnych prognozach.
W obecnym klimacie kryzysów fiskalnych fundusze MSA stały się nieodpartym celem z punktu widzenia decydentów państwowych, aby pomóc w rozwiązaniu deficytów budżetowych i zapobieżeniu nowym podatkom. 26, 29 W wielu stanach ważne działania kontrolujące palenie tytoniu – takie jak przełomowe antysemoking programy w Minnesocie, Massachusetts i na Florydzie – są demontowane. Na przykład, w 2003 r. Budżety antytytoniowe zostały obniżone o 99 procent na Florydzie io 92 procent w Massachusetts. Nawet przed obecnym kryzysem fiskalnym mniej niż 5 procent środków państwowych z MSA wydano na kontrolę tytoniu, a niektóre państwa wydały zasadniczo nic.25,29 W roku podatkowym 2003 47 procent płatności MSA trafiło do budżetów państwowych, które oznacza gwałtowny wzrost z 29 procent w poprzednim roku podatkowym i od 16 procent w ciągu trzech poprzednich lat podatkowych.24 Niektórzy mogą twierdzić, że ponieważ wydatki związane z paleniem związane z Medicaid przyczyniają się do deficytu budżetowego państw, wykorzystanie płatności z funduszu MSA zmniejszenie deficytów jest właściwe. Senator McCain uważa jednak inaczej, a 12 listopada 2003 r. Odbyły się przesłuchania w sprawie wykorzystania funduszy rozliczeniowych. Rozprowadził rozprawy, krytykując National Governors Association i National Council of State Legislators za niedotrzymanie swoich obietnic30. Według McCaina w czasie ugody panowała powszechna zgoda, że pieniądze zostaną wykorzystane na edukację tytoniową i leczenie chorób związanych z paleniem. 24
Państwa coraz częściej zastawiają sobie przyszłe płatności od MSA poprzez emisje obligacji, a tym samym tracą przyszłe dochody ze względu na mniejszego ptaka w ręku.
[patrz też: cilostazol, Enteroldekstran, ambrisentan ]
[hasła pokrewne: camelis duo, cechą charakterystyczną wirusów polimorficznych jest to że, serowate upławy ]

0 thoughts on “Kontrola wyrobów tytoniowych w ramach umowy o urzędzie nadrzędnym z 1998 r cd”

  1. Moja corka2latka ma wraz zapalenie oskrzeli czy podczas tej choroby można ją kąpać